Ryhmäliikunta|

Vuokatin laajimman ryhmäliikuntatarjonnan löydät Vuokatti Sportilta. Ryhmäliikuntatiloja on useita ja niitä on spinningsalista perinteisiin ryhmäliikuntasaleihin.

Hinnat & Ilmoittautuminen

Hinnat

  • kerta á 7 €,  10 kerran kortti (viikko-ohjelma) 50 € *
  • kuukausikortti  40 €/kk sis viikko-ohjelma ja kuntosalin käytön
  • klubijäsenille 30 €/kk sis viikko-ohjelma ja kuntosalin käytön (vuoden sopimus)
  • syyskausikortti 140 € sis. viikko-ohjelma ja kuntosalin käyttö

Vuokatti Sportilla majoittuvat saavat 50% alennuksen kertalipusta.
Yksittäisiä lippuja myydään Vuokatti Sportin ja Sokos hotelin vastaanotossa sekä Vuokattihallin kahviossa.
Kausikortit ja klubijäsenyys Vuokatti Sportin vastaanotosta.

*  kertalipulla ja 10-kerran kortin leimalla pääsee 2x 30 minuutin peräkkäistunnille. Etu on henkilökohtainen.

Tunteja pidetään Vuokattihallissa sekä Break Sokos Hotel Vuokatin peilisalissa
(VH = Vuokattihalli)

Ilmoittautuminen

Vuokattihallin kahvio
Puh. 0444 148 811

Ilmoittaudu tunnille alla olevasta ryhmäliikuntakalenterista.

Ryhmäliikuntakalenteri

Kaikki tunnit toteutuvat, joten voit myös tulla paikan päälle katsomaan mahtuuko ryhmään.

Maksuvälineet: käteinen, pankkikortti, E-passi, Smartum, Tyky, Eazybreak, Virike, Ticket Mind&Body, Ticket Duo

Takaisin ylös

Les Mills BODYPUMP®

Tunti on musiikin tahtiin tehtävää voimaharjoittelua, joka haastaa monipuolisesti koko kehoa sitä vahvistaen.

Tunti koostuu yksinkertaisista ja tehokkaista lihaskuntoliikkeistä käyttäen apuna step-lautaa, levytankoa ja -painoja. Sopii hyvin kaikille, sekä naisille että miehille, jotka haluavat tehokkaan kokovartalotreenin tunnissa.

Takaisin ylös

Les Mills BODYSTEP®

BODYSTEP® on energiaa, voimaa ja iloa pursuava tehokas steppitreeni. Yksinkertaisella ja atleettisella tunnilla askelletaan steppilaudalle, jonka korkeuden voi säätää itselleen sopivaksi. Harjoittelu parantaa kuntoa ja koordinaatiokykyä sekä kehittää voimaa.

 

Takaisin ylös

Les Mills BODYATTACK®

Les Mills BODYATTACK® on juoksua, hyppyjä ja lihaskuntoliikkeitä yhdistelevä helppokoreografinen intervallitreeni. Välillä mennään lujaa ja sitten taas palautellaan. Fiiliksen mukaan tunnin voi tehdä myös askeltaen ilman ainuttakaan hyppyä ja silti pitää ihan älyttömän hauskaa. Jos haluat kehittää yleiskuntoa, voimaa, kestävyyttä, ketteryyttä ja hapenottokykyä, niin tämä tunti on sinulle!

Takaisin ylös

Les Mills BODYCOMBAT®

Tunti on voimistava kardiotreeni, jossa laitat kehosi äärirajoille. Tämä äärimmäisen energinen ohjelma saa inspiraationsa itämaisista kamppailulajeista ja lainaa liikkeitä Karatesta, nyrkkeilystä, Taekwondosta, Tai Chistä, Capoeirasta ja thainyrkkeilystä. Tunteja tukee energinen musiikki ja kannustava ohjaaja. Tunnilla kehität voimaa, nopeutta ja kestävyyttä combatin voimalla!

Takaisin ylös

Les Mills BARRE®

Tunti on huippusuosittu balettiin pohjautuva 30 minuutin treeni. Tunnilla vahvistat tehokkaasti tukilihaksia ja parannat ryhtiä sekä liikkuvuutta. Liikkeet ovat yksinkertaisia, pieniä, mutta tehokkaita. Harjoituksissa käytetään osittain myös pieniä painoja. Aiempaa tanssitaustaa et tunnille tarvitse. Sopii erinomaisesti myös tanssia pitäville nuorille.

 

Takaisin ylös

Les Mills SH’BAM®

Tunti on helppo, hauska ja hikinen tanssitunti, jossa soivat klassikot kuin myös uusimmat listahitit. Mukaansatempaavien helppojen tanssiaskelien siivittäminä saat liikkua kuin tanssilattian tähti ja samalla kunto kohoaa. SH’BAM on täydellinen tapa kohottaa peruskuntoa ja vapauttaa sisäinen starasi – vaikka et paljoa tanssia osaisikaan.

Takaisin ylös

Les Mills BODYBALANCE®

Tunti on yhdistelmä joogaa, Tai Chi:tä ja Pilatesta. Se kehittää nivelten joustavuutta ja liikettä, edistää verenkiertoa ja kasvattaa lihasvoimaa samalla kaloreita polttaen. Tunnin rauhallinen osuus lisää hyvää oloa ja mielenrauhaa.

Tunti koostuu erilaisista liikkuvuuden-, tasapainon- ja kehonhallinnan harjoituksista, jotka tehdään dynaamisen musiikin tahtiin. Tunti sopii kaikille.

Takaisin ylös

Cross Training

Cross Training on maailman vanhin ja tehokkain tapa harjoitella. Cross Trainingissä harjoitellaan monipuolisesti yhdistäen taito, voima ja kestävyysharjoittelua. Treenit koostuvat aina alkulämmittelystä, taito ja/tai voima osuudesta sekä päivän treenistä (WOD – Workout of the Day) tosiaan treenistä riippuen, erilaisia välineitä hyödyntäen. Cross Training sopii kaikille kuntotasosta ja iästä riippumatta.

Takaisin ylös

PariHIIT

PariHIIT harjoittelu muistuttaa cross training harjoittelua, mutta pääpainona erityisesti kestävyys. Harjoittelu kehittää myös taitoa, nopeutta, ketteryyttä ja kestävyyttä oman kehon painoa ja eri välineitä hyödyntäen. Treenit koostuvat aina alkulämmittelystä ja tekniikkaosuudesta, josta siirrytään parin kanssa harjoitteluosuuteen eli päivän treeniin (WOD- Workout of the day). Treeni vaihtuu viikoittain ja sopii kaikille.

Takaisin ylös

HIIT

Tehokas rasvanpolttotreeni, jossa yhdistyy kiinteyttävä keskivartalotreeni. HIIT-harjoittelu on oman kehonpainoa hyödyntävä intervallitreeni, joka kehittää koko kroppaa aina hermostoa, lihasvoimaa ja -kestävyyttä, motoriikkaa ja mielen lujuutta myöden. Tunti sopii niin aloittelijoille kuin loistavasti myös edistyneille.

Takaisin ylös

Booty

Tunti on tehokas 30 minuutin treeni, jolla saat poltetta pakaraan! Liikkeet suoritetaan mukaansatempaavan musiikin tahdissa oman kehonpainolla sekä BootyBuilder-vastuskuminauhaa hyödyntämällä, jolloinka osallistujan on helppo sovittaa tunnin teho omiin edellytyksiinsä. Tunti sopii kaikille.

 

Takaisin ylös

Core

Tunti on yhdistelmä pilatestä ja keskivartalon lihaskuntoharjoittelua, joka haastaa kehon sekä pinnallisia, että syviä lihaksia. Tunnilla harjoitetaan monipuolisesti vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia, jotka kehittävät kehosi liikkuvuutta, voimaa ja tasapainoa. Tunti on rauhallinen, mutta erittäin tehokas. Tunnin voivat olla kestoltaan eri mittaisia.

Takaisin ylös

Jooga

Ohjatuissa harjoituksissa yhdistetään joogan itsehoidolliset menetelmät rauhallisten liikkeiden, hengityksen ja tästä hetkestä tietoiseksi tulemisen kautta ilman arvostelua, itsensä ja tuntemuksensa hyväksyen. Läsnäolon taitojen harjoituttamisen myötä tässä hetkessä elämisen ilo ja tietoisemmat valinnat lisääntyvät sekä stressitaso laskee. Tunti sopii kaikille.

Takaisin ylös

Kahvakuula

Kahvakuula on toiminnallinen, kokonaisvaltainen ja tehokas liikuntamuoto. Kuulalla saa treenattua voimaa, kehonhallintaa, tasapainoa, liikkuvuutta. Tunnin aikana kehittyy myös aerobinen kunto.

Takaisin ylös

BIKE

Kuntopyörää muistuttavalla pyörällä poljetaan musiikin tahdissa ja ohjaajan opastuksella. Tunti koostuu alkulämmittelystä, aerobisesta ja anaerobisesta osuudesta sekä jäähdyttelystä. Tunnit voivat olla kestoltaan erimittaisia.

Käytämme sisäpyöräilyssä Polargofit palvelua, jonka avulla tunnille osallistuja voi halutessaan seurata sykkeessä tapahtuvia muutoksia tunnin aikana.  Ei vaadi omaa sykemittaria!

Takaisin ylös

Circuit

Hauska matalan kynnyksen liikuntatunti. Tunti on vaihtuva ja monipuolinen, jossa hyödynnetään eri liikuntavälineitä ja omaa painoa. Tunti toteutuu pääsääntöisesti ulkokentällä ja toimii kuntopiirinomaisesta eri teemoilla.

Takaisin ylös

Dance

Tanssillinen tunti, joka pohjautuu hauskaan ja energiseen lattariin. Tuntiin on ripoteltu helppoja lihaskunto-osiota sekä lopussa lyhyt kehonhuolto. Tunti sopii kaikille.

Takaisin ylös

Vesijumppa

Tunnilla tutustutaan vesijuoksuun ja jumpataan syvässä ja matalassa vedessä eri välineitä hyödyntäen. Tunti sopii kaikille.

Takaisin ylös

Vatsa-peppu-reisi (VPR)

Vatsa-peppu-reisi-jumppa. Tunnin aikana keskitytään ainoastaan vatsan, pepun ja reisien trimmaukseen. Tunti sopii kaikille.

Takaisin ylös

Kehonhuolto ja venyttely

Kehonhuolto on kokonaisvaltainen lihasten ja lihaskalvojen hyvinvointia edistävä tunti. Kehonhuoltotunneilla hyödynnetään vaihtelevasti eri kehonhuoltomenetelmiä kuten kuminauhoja, pilatespalloja ja foamrollereita. Liikkeet tehdään omaan tahtiin. Tunti sopii kaikille.

Takaisin ylös

Ohjattu kuntosali

Ohjattu kuntosali, jolloin tutustutaan laitteisiin ja laitteiden käyttöön.

Takaisin ylös